5 januari 2014

Count you out

5 augusti

Jag tycker inte om kryp. Jag tycker VERKLIGEN inte om kryp. Men jag har en helt ny tolerans för dom, numer. Eller, tolerans. Jag har ihjälp dom lättare, är det verkligen tolerans? Nä, okej då.

Fast en del får skylla sig själv, också.

Vi har stearinljus i hyddorna, i stora glas, och dom är oemotståndligt lockande för flygkrypen.
Jag ser också många såna här stora, stora, STORA spindelnäten mellan palmerna och buskarna. (Klicka på bilden så ser du...)
Spindeln som bodde i sängen bor inte där längre, men i övrigt har jag försökt att låta dom vara. Tanken är att dom ju äter upp dom andra krypen. Men när jag kliver rakt in i ett nät som spunnits över natten, rakt mellan buskarna där stigen till min lilla hydda går, på väg till toaletten, då får jag frispel! Hoppar runt som värsta mosh-pitaren, skakar precis alla kroppsdelar samtidigt som jag viftar runt, runt med händerna. Om det hamnat någon spindel på mig så har den nu dött av chock.
Hellre den än jag.

Konichiwa bitches / Robyn / Robyn

Inga kommentarer:

Bloggarkiv