10 juni 2009

Somewhere only we know

Jag har en förmåga att hitta mystiska skador på mina kroppsdelar. Ibland vet jag inte ens varför jag har gjort illa mig. Ibland vet jag PRECIS varför.

Idag hittade jag ett konstigt rivsår, säkert 3 centimeter långt, på rumpan! Vad i hela friden?



Svag kroppsuppfattning kan bero på många saker. I mitt fall hoppas jag att det är drogernas fel. Det som definitivt är drogernas fel är de senaste dagarnas mycket brutala mardrömmar. Där hade jag problem att ens hålla kvar kroppsdelarna på kroppen. Armar och ben for lite vart som helst, och inte bara mina - andras kroppsdelar for också runt över golvet, som lössläppta hingstar på Wången eller myggan man fångar men inte lyckas döda och som surrar iväg när man öppnar den knutna näven igen.

Jag blev överfallen och jagad av elaka människor med stora knivar och hamnade i långa telefonköer till helpdesk. Snacka om mardröm.

1 kommentar:

Anonym sa...

Menar du att du får oförklarliga rivmärken? Då är du inte ensam om det.

Bloggarkiv